کیان تدبیر ژرف اندیش پاژ

کیان تدبیر ژرف اندیش پاژ
شرکت کیان تدبیر ژرف اندیش پاژ تولید کننده تجهیزات صنایع نفت و گاز

آدرس: مشهد- پارک علم و فناوری خراسان- ساختمان موسسات فناور و دانش بنیان - واحد 216
تلفن : 35425583-051
نمابر : 35425584-051
همراه : 09150085583
تلگرام : 09150085583
کارخانه : 35425525-051

شرکت کیان تدبیر ژرف اندیش پاژ از شرکت های فناور عضو پارک علم و فناوری خراسان- مشهد، فعال در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با ارائه خدمات در زمینه طراحی مهندسی، قطعه سازی و ماشین سازی با بهره گیری از کادری فنی و مجرب و تیم طراحی متخصص و تحصیلکرده مشغول فعالیت می باشد. 

ایده محوری شرکت

* طراحی، ساخت و بازسازی، تست و کالیبراسیون شیرهای اطمینان فشار

* طراحی، ساخت و تجهیز خودروهای با کاربرد خاص

 

شیرهای اطمینان فشار (Pressure Safety Valve) 

عموما برای کنترل فشار سیالات در سیستم به کار می روند قابلیت عملکرد در شرایط بخار، مایع و گاز در فشارهای مختلف، قابلیت تنظیم فشار عملکردی و قابلیت اتصال بصورت فلنجی یا رزوه ای را دارا می باشند. 

شرکت کیان تدبیر جزوه معدود سازندگان داخلی شیرهای اطمینان فشار می باشد که علاوه بر ساخت مجموعه کامل PSV، در زمینه ساخت قطعات شیرهای اطمینان با برندهای معتبر خارجی و همچنین تولید فنر شیرهای اطمینان (PSVفعالیت می کند. این شرکت یکی از قوی ترین سازنده گان شیرهای اطمینان در ایران می باشد که به مدد کار علم و تجربه مدیران و مهندسان خلاق تمام قطعات شیرها داخلی سازی شده است و حتی فنر این نوع شیرها که مهمترین قطعه شیر به حساب می آید نیز در این مجموعه تولید می شود. شیرهای اطمینان تولیدی این شرکت پس از گذراندن تست های عملکردی مربوطه مطابق با استانداردهای API 527, ASME Sec VIII, ISO 4126 و استاندارد های داخلی IGS  و IPS تحویل مشتری می کردد.

 

ولدینگ تراک (Welding Truck) 

از دیگر محصولات این شرکت در حوزه  طراحی، ساخت و تجهیز خودروهای با کاربرد خاص می باشد؛ کابین عملیاتی این خودرو، جهت انجام عملیات های اضطراری جوشکاری خطوط لوله نفت و گاز طراحی و تجهیز شده است و در مواقع اضطراری به محل اعزام می گردد و کلیه ابزارآلات مورد نیاز جهت عملیات جوشکاری در داخل خودرو پیش بینی شده است. 

شرکت کیان تدبیر قادر است به پشتوانه تیم طراحی-مهندسی خود، با توجه به نیاز مشتری ماشین را جهت عملیات خاص مدنظر طراحی و تجهیز نماید. ساخت پس از انجام مراحل طراحی و مدلسازی نرم افزاری مطابق با خواست و نیاز مشتری و تایید طرح از جانب مشتری آغاز می گردد.